Dnevni red - 31. sjednica Općinskog vijeća

REPUBLIKA HRVATSKA
SPLITSKO – DALMATINSKA ŽUPANIJA
OPĆINA TUČEPI
OPĆINSKO VIJEĆE

Klasa: 021-05/17-01/19
Ur.broj: 2147/06-01-17-01
Tučepi, 13. travnja 2017. godine 

Temeljem članka 55. stavak 1. Poslovnika Općinskog vijeća Općine Tučepi (Glasnik Općine Tučepi broj 4/09 i 01/13) pozivam Vas na

31. sjednicu Općinskog vijeća Općine Tučepi

koja će se održati u prostorijama Općinske vijećnice dana 18. travnja 2017. godine ( utorak  ) sa početkom u 9:00 sati.

Za sjednicu predlažem slijedeći

                    D N E V N I  R E D

1.    Usvajanje zapisnika sa predhode sjednice
2.    Postavljanje pitanja vijećnika
3.    Prijedlog Odluke o donošenju Urbanističkog plana uređenja neizgrađenog dijela naselja Slatina
4.    Polugodišnje izvješće o radu Općinskog načelnika za razdoblje srpanj – prosinac 2016. godine
5.    Izvješće o provedbi Plana gospodarenja otpadom Općine Tučepi za 2016. godinu
6.    Godišnji izvještaj o izvršenju proračuna Općine Tučepi za 2016. godinu
7.    Prijedlog I. Izmjena i dopuna proračuna Općine Tučepi za 2017. godinu
8.    Prijedlog Odluke o ukidanju svojstva javnog dobra puta na dijelu  katastarske čest. zem. 6985 k.o. Tučepi (Uz Laz / Ševelji)
9.    Prijedlog Odluke o ukidanju svojstva javnog dobra puta na dijelovima katastarske čest. zem. 6960 k.o. Tučepi (put za Sv. Katom / Tomaševi)
10.  Prijedlog Odluke o izmjenama i dopunama Odluke o upravljanju i raspolaganju nekretninama u vlasništvu Općine Tučepi
11.  Prijedlog Odluke o izmjenama i dopunama Odluke o davanju koncesije na posebnu uporabu pomorskog dobra ('Punta Zlatarac Tučepi' / sustav oborinske odvodnje)

Predsjednik Općinskog vijeća  Marko Ševelj

Poziv - dokumentacija za nadmetanje opskrba rlektričnom energijom

 

Naručitelj  provodi  postupak nabave za godišnju procijenjenu vrijednost nabave iz Plana nabave manje od 200.000,00 kn za robe i usluge, te 500.000,00 kn za radove bez PDV –a  sukladno članku 12. st. 1.. Zakona o javnoj nabavi (NN 120/16)  (tzv. Jednostavnu nabavu) za koju naručitelj nije obvezan provoditi postupak javne nabave propisan ZJN.

Ovim putem upućujemo Vam Poziv za dostavu ponude sukladno slijedećim uvjetima i zahtjevima koji predstavljaju osnovne elemente za izradu ponude:

Dokumentacija +Troškovnik

Izmjena poziva za dostavu ponude za izradu konzervatorsko - restauratorske dokumentacije

REPUBLIKA HRVATSKA

SPLITSKO – DALMATINSKA ŽUPANIJA

OPĆINA TUČEPI

 

Klasa: 406-09/17-01/09

Ur.broj: 2147/06-03-17-03

Tučepi, 29.ožujka 2017.

 

PREDMET: Izmjena dokumentacije u postupku bagatelne nabave za izradu konzervatorsko – restauratorske dokumentacije,  Evidencijski broj nabave: E-MV-24a/17 ( „Sakralno turistička ruta Tučepi“ 03/17)

Općina Tučepi objavila je 20. ožujka 2017. na web stranici Općine Tučepi poziv za dostavu ponude  za  izradu
 konzervatorsko – restauratorske dokumentacije.

 Dokumentacija se mijenja u točki 7. NAČIN DOSTAVE PONUDE tako da:

 „umjesto roka za podnošenje ponuda 1.04.2017. godine novi rok glasi 4.04.2017. godine“ 

Iz Makarske kronike - škola

play Izjava Ante Čobrnić
Iz Makarske Kronike
Otvori »

Javni poziv o otpadu

Shodno odredbi članka 18. stavka 1. Pravilnika o građevnom otpadu i otpadu koji sadrži azbest („Narodne novine“, br. 69/16) pozivaju se svi vlasnici, odnosno korisnici građevina u kojima se nalazi azbest da Jedinstvenom upravnom odjelu Općine Tučepi dostave podatke o lokaciji predmetnih građevina, procjeni količine te vrsti i statusu materijala za kojeg je izvjesno da će postati azbestni otpad, a sve zbog potreba planiranja gospodarenja građevnim otpadom i dostavljanja traženih podataka Fondu za zaštitu okoliša i energetsku učinkovitost. 
Podaci se mogu dostaviti Jedinstvenom upravnom odjelu Općine Tučepi, na adresi: Kraj 39A, 21325 Tučepi, svakim radnim danom od 9 do 14 sati, ili putem maila: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite. , i to najkasnije do 31. ožujka 2017. godine.
JEDINSTVENI UPRAVI ODJEL OPĆINE TUČEPI

OBAVIJEST MALIM PROIZVOĐAČIMA JAKIH ALKOHOLNIH PIĆA O POJEDNOSTAVLJENJU POSTUPKA UPLATE TROŠARINE NA ALKOHOLNA PIĆA ZA 2016. GODINU

 

U cilju pojednostavljenja postupka uplate paušalnog iznosa trošarine koji uplaćuju registrirani vlasnici ili korisnici kotlova za proizvodnju jakih alkoholnih pića za vlastite potrebe, a sa svrhom pojednostavljenja administrativnih obveza trošarinskih obveznika prema Carinskoj upravi, daje se sljedeća obavijest:

Mali proizvođači jakih alkoholnih pića koji proizvedu do 20 litara apsolutnog alkohola za vlastite potrebe, nisu više u obvezi nadležnom Carinskom uredu (Ploče) dostavljati godišnje izviješće o ukupno proizvedenoj količini jakog alkoholnog pića za vlastite potrebe, zapremini kotla te obračunatoj trošarini – na obrascu GI MP JAP. Obveza plaćanja paušalnog iznosa trošarine za 2016. godinu ostaje, tako da su obveznici dužni uplatiti 100,00 kuna za zapreminu kotla do 100 litara ili 200,00 kuna za zapreminu kotla veću od 100 litara i to na

BROJ RAČUNA DRŽAVNOG PRORAČUNA     HR1210010051863000160

MODEL 68

POZIV NA BROJ 1066-OIB OBVEZNIKA.

Mali proizvođači jakih alkoholnih pića koji proizvedu više od 20 litara apsolutnog alkohola nadležnom Carinskom uredu (Ploče) u obvezi je do 31. siječnja 2017. godine dostaviti ili obrazac GI MP JAP ili Izjavu sa podacima o količini i jakosti proizvedenog alkoholnog pića. Na temelju podnesene izjave Carinski ured će utvrditi i obračunati trošarinu te o tome izvijestiti obveznika koji će uz paušalni iznos trošarine od 100,00 ili 200,00 kuna, na račun državnog proračuna uplatiti i tako obračunati iznos trošarine.

Zainteresirani obveznici i građani se za sve informacije i pomoć u pogledu ispunjavanja obveze uplate trošarine mogu javiti u Carinski ured Ploče, Službu za trošarine i posebne poreze na brojeve telefona 020/796-031 ili 020/796-025.

  • kkutz=
    Tučepski vodič kroz povijest

    Vodič

  • vrutak=
    Školski list Vrutak, rujan 2012

    Vrutak

  • vrutak=
    Odluka o komunalnom redu

    Odluka